Orhan Kemal’in hanımın çiftliği dizisini Kanal D için çeken Gold Film, şimdi de usta edebiyatçının el kızı adllı eserini ekrana uyarılmaya hazırlanıyor.80′li yıllarda TRT’nin de dizi olarak çektiği Perihan Savaş, Engin Çağlar ve Sibel Tan başrolleri canlandırmıştı. Gold Film’in patronu Faruk Turgut dizinin paşrol oyuncularını belirlemek için şu günlerde yoğun bir araştırma yapıyor. Turgut, projeyi günümüze uyarlamak yerine dönem dizisi olarak İzmir’de çekmeye karar verdiklerini açıkladı. El kızının senaryosunu küçük kadınlar ve ömre bedel dizilerini yazan Deniz Akçay kaleme alacak.

Dizi için internet’ten bazı yorumlar

Faruk bey gerçekten dönem dizisi konusunda en gerçekçi durumda çekme konusunda çok hassas gibi. Bu diziyede gerekli emeklerini verirler. En önemlisi kanalı ki bence bu dizide Kanal D ekranlarında başlayacak…

Ooo bizim deniz mi yazcak izlenir derdim ama izlenmez boğar bizi deli oluruz hehehe ömre bedel öyleya…

cocuklugumda seyretmistim bu diziyi daha öncede türkan soray siyah beyaz bir filmde bu rolü canlandirmisti dizide ise perihan savas oynamisti engin caglarla acikcasi güzel bir diziydi umarim güzel birsey cikar oyuncular iyi secilmeli avukat mazhar rolünde kaan girgini görmek isterim cünkü o karektere yakisacagini düsünüyorum acikcasi yapimcilara duyrulur

Dizinin yani romanın günümüze taşınmaması iyi olmuş. günümüze taşınınca dizi kötüleşiyor. gereksiz uzatmalar olur. bence dogru tercih ama senaristinin yaptıgı işler pek parlak degil. böyle aynı anda çok dizi yazan senaristler bir mütdet sonra dagılıyorlar. izleyip görecegiz

yapımcılar ve senaristler abi ya bu kadar mı köreldiniz hiç mi üretemiyorsunuz Yoksa sırf böyle işler tutuyor diye mi sürekli uyarlıyorsunuz Sanat kaygısı olur insanda biraz ama bunlarda maddi kaygı var Kaygısızlar’ı istiyorum ben Onu uyarlayın uyarlayacaksınız şaka bir yana Ne senaristler var.. Bu ülkeden kaygısızlar, yasemince, çılgın bediş gibi diziler geçmişti ama şimdi romanlar da bitti diziler uyarlanıyor artık.. üstelik bu diziler de zaten daha önce kitaptan uyarlanmış diziler

baslarsa oyuncu olarak kaan girgin olursa avukat mazhar rolünde cok yakisacagini düsünüyorum acikcasi cünkü bu karekter 40 yaslarinda olmasi gerekiyor ve kaan girginin bu role uygun oldugunu düsünüyorum,zaten hatirladigim kadariyla bir evde geciyor kaynana felaket biri, cocukken trtde izlemistik ne güzel diziydi perihan savas süperdi gelin rolünde kaynanayi oyniyanda iyi oynamisti engin caglarda iyiydi birde engin caglarin dizideki ikinci esini oynuyan bayan oda iyi oynamisti rolünü birde hasta bayan vardi sürekli öksürüyordu oda iyi oynamisti rolünü kisaca bu dizi güzeldi

eğer hanımın çiftliği gibi olursa süper olur çünkü o gerçekten çok kaliteli bir dizi. merak ettim şimdi bunu da.. aynı kaliteyi tutturabilirler inşallah.. ama konusunu çok merak ettim işin doğrusu..

Kücükken annemin anlattigi, büyüyüncede cok severek okudugum bi kitap. Defalarca okumama ragmen sonunda aglarim her seferinde de…

Ama konusu itibariyle; dizi yapilacak olursa sakiz gibi uzayip da uzayabilir, konu cok müsait cünkü. Bir ara düsünmüstüm, dizisi olsa nasil olur diye ama sonra o gelin-kaynana iliskisinin gereksiz yere uzatilmasi, Nazan’a uyuz olma ihtimali aklima geldi de vazgectim

Bugün okuduğum gazetede ki bir habere göre Bergüzar Korel’in El Kızı adlı dizide oynıyacağı ve gelen teklifi kabul edeceği söyleniyormuş .Eger Bergüzar Korel teklifi kabul ettiği takdirde daha önce Perihan Savaş’ın canlandırdığı, kayınvalidesi sebebiyle evliliği biten Nazan karakterini canlandıracak.Ama hafta içi başka bir gazetede yine Bergüzar Korel’e ilgili başka bir haber okumuştum kendisi Erkan Petekkaya ve Hande Ataizi ile birlikte başka bir dizide oynıycakmış diye yazıyordu hangisi doğru bilmiyorum.

Kaynak: El Kızı 1. Bölüm

Bir Cevap Yazın

